2014年4月16日 星期三

日本大阪8日自遊行 20140317 --- DAY 1 道頓堀, 心齋橋

 
 
 
上年去完東京, 今年晨早已經plan定3月中左右去大阪睇櫻花, 可惜天氣凍, 日本預計櫻花都會遲開, 要等到4月才有櫻花睇, 之後去了專業旅運買自由行8日PACKAGE, 但如果要4月去, 要每人俾多$1500旅費, 所以最後都係照原定3月中去PACKAGE全包只係$56xx, 早機去晚機返,仲要坐國泰機, 超抵!!!
 
 
第5次去日本玩, 心情依舊很緊急開心
 
 
坐我地隔離位既日本小妹妹, 佢叫yuki, 好得意....佢同d屋企人雖然分開坐, 但佢一d都唔驚, 我仲成日喺到引佢笑...
 
 
好靚既地平線

 
好多雲呀...乜都睇唔到
 
 
坐咗3個幾鐘, 終於到咗關西機場
 
 
出閘後, 我地去咗南海空港線搭地鐵

 
依架係其中一架可以去我地既目的地難波站既列車, 但佢只係普通列車, 車速會慢d, 價錢亦會平d
 
 
影張相留念先
 
 
我地揀咗特急搭, 價錢$1100yen.....40分鐘左右就可以去到大阪

 
南海特急車箱

 
大阪富士屋酒店
OSAKA FUJIYA HOTEL

 
CHECK IN 既時候仲送咗張1000YEN消費咭俾我地, 可以喺任何一間便利店買野

 
執好哂野, 我地離開酒店去搵地方食晚餐, 依條就係好出名既道頓堀河

 
之後是但搵叿間食烏冬

 
第一次食長方形既壽司, 感覺很特別, 鯖魚好好味

 
魚子雞烏冬

 
我至愛炸豬扒天婦羅烏冬

 
唔知叫咩糕, 口感很好...

 
食完野, 已經天黑.....之後喺道頓堀同心齋橋周圍夜遊



 
依條友喺到扮食倒太郎打鼓, 超攪笑

 
以前去親日本都會夾公仔, 因為超易夾, 所以每次都滿載而歸, 但而家就勁難夾, 攪到D夾公仔都人去留空

 
我就無去夾, 佢就夾咗幾千YEN, 最後得個吉.... 唯有影張相補數

 
好多FIGURE都好靚, 但只係得個睇字




 
做得咁神似既龍珠FIGURE真係好少有

 
之後見到有班人一齊圍住望上面, 原來佢地喺到影緊相....

 
 
我同老婆都貪得意,一人影一張

 
好多布丁雪糕, 睇到都想食
 
 
行行下竟然俾我見到我其中一個日本偶像 kyary pamyu pamyu
 
 

同唔到真人影相, 同佢個廣告牌影都好過無
 
 
日本一到8點好多店舖都會關門, 依到就依舊人來人往


 
ADIDAS PERFORMANCE CENTRE
OPENING HOUR: 1000-2100
全楝都係賣運動用品, 超多野睇

 
之後去咗元祖布丁屋買布丁食, 好好味, 每日限售500個, 每個350YEN, 售完即止


 
依到周街都係墨魚丸
 
 
最後忍唔住去咗幫襯買墨魚丸, 之後返酒店休息

沒有留言:

張貼留言